Audi-Style.lv


izvietošanas
informācija

Nākamgad plānots izvietot vairākus simtus stacionāro radaru

(54)

Iekšlietu ministrija nākamajā gadā uz Latvijas ceļiem plāno izvietot vairākus simtus stacionāro fotoradaru, šodien pēc tikšanās ar Valsts prezidentu Valdi Zatleru žurnālistiem sacīja iekšlietu ministre Linda Mūrniece (JL). Pagaidām gan nav zināms, cik varētu izmaksāt minētās iekārtas.

Pēc viņas teiktā, radari tiks izvietoti saskaņā ar Ceļu satiksmes drošības direkcijas norādītajiem tā dēvētajiem melnajiem punktiem, kuros visbiežāk notiek avārijas. Minētās ierīces gan pagaidām vēl neesot iepirktas.
Nākamgad plānots izvietot vairākus simtus stacionāro radaru,
"Pilnīgi skaidrs, ka cilvēki būs spiesti braukt lēnāk, zinot, ka radari ir principā uz jebkura ceļa," norādīja ministre.

Mūrniece sacīja, ka radarus paredzēts iepirkt, izmantojot privātās un publiskās partnerības projektus. Tas būs pirmais šāda veida projekts, kurš, pēc politiķes teiktā, jārealizē pēc iespējas kvalitatīvāk un atbilstoši noteiktajai kārtībai.

Komentējot kārtējo reizi aktualizējušos dzērājšoferu problēmu uz Latvijas ceļiem, Mūrniece uzsvēra, ka situācija tiek kontrolēta un jau patlaban spēkā esošajos normatīvajos aktos paredzētais arests par braukšanu apreibinošo vielu ietekmē ir pietiekami barga sankcija.

Izmantotie resursi:
LETA

Rakstam pievienotie “tagi”
ziņa + auto , csdd ,

Rakstu sagatavoja LETA, 06.08.2009 16:14:27

Vismaz pozitīvi tas ka tādus, kā mani un pārējos, kuri vizinās ar moto agregātiem šie aparāti nemīl uzķert.. :))

#1 Festivāls 2009-08-06 16:24:54

es jau juutu kaa asaraam aciis maksaaju soda kviitis ;(

#2 rodgerz 2009-08-06 16:27:34

kads sakars dzerajšoveriem ar fotoradariem, tipa dzerajs uzreiz brauc ~150 ???
Dzerajam bus pajāt gan par tiem fotoradariem gan par kvītīm!!!

murgs, cerams ka neizdosies piesaistit nedz privatos nedz kadus citus investorus!!!

#3 hidro 2009-08-06 16:42:57

Vajadzēs man nodibināt SIA Fotoradari un lai VP nomā no manis pa 30 000ls mēnesī!

#4 2009-08-06 16:47:25

valsti krize a pirks simtus fotoradaru un kur palika budžeta apcirpšana? cik miljonus izteres shaja pasakumaa? 100~200?

#5 2009-08-06 17:10:56

Nu kādēļ vajag tos radarus?! Lai tie radari ķer tos ,kas velkas uz 80-100 un ,lai ļauj pārējiem braukt normāli 110-130km/h! Tie ,kas velkas kavē visu satiksmi , jo var jau braukt ātri , efektīgi un vēl pie tam droši ! Man personīgi vēl neviens "lidotājs "nav izraisijis bīstamu situāciju uz ceļa , bet tiie bremzes ,kas velkas uz 80-90 gan vajadzētu sodīt ,jo tos pat smagie apdzen...

#6 šoferītis 2009-08-06 17:22:25

#6 Neviens neaizliedz un nevar aizliegt lēni un prātīgi braukt atļautā ātruma ietvaros. Kad cilvēki sapratīs, ka ar skriešanu viņi neko neiegūs, tikai radīs daudz vairāk avārijas situāciju. Protams, man arī daži var patraucēt, kas lēni tūļojas uz ceļa ar 80km/h lielu ātrumu, bet man nav nekas pret viņiem, lai jau brauc prātīgi. A vot tie debīlie skrējēji, kas velk uz 120-130km/s, tie gan man pamatīgi kaitina. Nav te lielākajā daļā Latvijas tik labu un platu ceļu, lai varētu ar tādu ātrumu droši braukt.

#7 2009-08-06 18:08:41

Bootam nav vairs ko rakstīt, pēdējos fufeļus sācis nospiest!

#8 boss 2009-08-06 18:11:28

To 5 komentārs- valsts nepirks neko! Privātās firmas iepirks radarus, izvietos to, un tad policisti patrulēs pie radariem, lai tos nenosper, tad kad radars būs saķēris noteiktu skaitu pārkāpēju un tiks iekasēta audiņa, ad 50% atleks valstij un 50% atleks privātajai firmai! Šāds plāns jau ir istrādāts nu jau kādus 2 mēnešus. Un valsts šajā gadījumā ir tikai ieguvēji, jo mums ir ļoti daudz pārgalvīgu šoferīšu, kuri uzskata, ka 140km/h tas ir nekas. Iedomajies situāciju- divi auto pretī nesas ar 140 km/h (kopā 280km/h) un pēkšņi stirna uz cela, vai palielāka bedre- un abi saskrienas. Kāda putra sanāk ne? Tapēc maksimalais ātrums butu tie 100 km/h- salīdzinoši ekonomiska braukšana sanāk. Prieks, ka sāk ierobežot tos skrējējus.

#9 wOOt 2009-08-06 18:28:59

>> #3 Vot, kad dzērāju noķers, tad arī liks viņam nomaksāt visa tās kvītis.

>>#7 120-130 nav nekāda skriešana. Protams ir visādi mudaki, kas spiež uz 130 un domā, ka ir baigie veči, kaut arī ne sūda nesaprot, bet lielākā daļa, kas brauc uz 120-130 ir normāli cilvēki (vismaz satiksmē), kas saprot, ko dara, viņiem ir normālas mašīnas, kas nekratās un nerada sajūtu, ka tūlīt izjuks, braucot tādā ātrumā, un tas nekādā ziņā nerada lielāku bīstamību satiksmei nekā kaut kāds večuks ar otro golfu, kas velkās uz 70 km/h.

#10 Andris 2009-08-06 18:33:59

Jā tā ir. Pārsvarā lielos skrējējus kurus esmu redzējis ir normāli cilvēk. Ap 3 vai 5 veciem labiem auto, kuri brauc smuki. Skaisti apdzen ir pieklājīgi šoferi. Pats es arī braucu 110 km/h. Protams atbilstoši ceļa kvalitātei un apkārtējai videi. Nemaukšu ar 140 cauri kaut kādam pusapdzīvotam ciematam, kurš neskaitās apdzīvota vieta. Tur kur zīme 70 es braucu neātrāk kā uz 80, jo 70 jau nav nolikts bez nozīmes. Kādi bīstami krustojumi vai tml. Pašam ir SAAB 9-5 2002 AERO gads. Un teikšu godīgi, jo ātrāk ar šo mašīnu brauc, jo jūtos stabilāks uz ceļa.

#11 2009-08-06 19:10:23

Un par zvēriem un bedrēm. Risks pastāv kaut uz 70 velkoties. Tik pat labi uz 50 braucot frontālā sadursmē var atdot galus. Var kāds tālbraucējs aizmigt vai dzēris šoferis braukt. Te jau jāsaka pat uz trotuāra nav droši, jo var uzbraukt virsū kāds traks bembists!

#12 2009-08-06 19:14:03

Šitie mudaki, kas velkas uz 80 - 90km/h nejedz pat palaist garam tos kas brauc ātrāk. Iekārtojas joslai pa vidu un huj tu viņu apdzīt vari, kad visu laiku pa pretejo joslu kads brauc.

#13 peace 2009-08-06 19:26:52

120-130km/s normāls ātrums hi, hi - bravūrīgie braucēji, tikko pamana CP tā met pa bremzēm, jo zina ka piešķiebs sodu. Fotoradari jūs izārstēs. Kad pie mums kā citur eiropā atbistoši ceļa segumam, kur joslas norobežo barjeras visā garumā uzliks ātruma ierobežojumu 130km/h tad varēsiet mierīgi braukt. Šobrīd iepūt man, kā teica vienā filmā - ja es braucu ar maksimāli atļauto ātrumu, nevienam nav mani jāapdzen.

#14 2009-08-06 19:31:22

saskaitija arii te 140 pret 140km/h... OMG ar 30 km/h cilveks autoavarijaa ari var mirt!!!
varbut brauksim labak uz 20, lai drosaaak...
un vispar pars braucu parsvaraa uz 110, dazreiz sanak lenak braukt (90-100) degvielas ekonomijas noluukos, tad ari censos palaist tos kas brauc atraak, jo tacu vienmer patiikami kad tev pasaka paldies, pamirkskinot ar avarijas gaismas signalizaaciju!

par fororadariem runaajot- vinus nofenderees pus gada laikaa nokaitinaatie autovadiitaji :D

#15 2009-08-06 19:38:22

#14 varu deret tevi viena brauciena laikaa nolaadet tik daudz cilveeku, kad velcies uz 90 un tev aizmuguree rinda kas tevi nevar apdziit- cik gan man zeel tevis....

#16 2009-08-06 19:42:39

#14 - nevis žēl ,bet es esmu pirmais visā rindā =) un man nekrata cik auto brauc aiz manis, lādējies gan tikai Tu, jo netiec pirmais. Man nemaz nav jābrauc ātrāk lai būtu pirmajam ha ha.

#17 2009-08-06 19:46:57

piebrauc iebāz bagažniekā un aizbrauc:))))

#18 2009-08-06 20:08:07

Normāli, jo tagad dēļ šoferīšu pārgalvības, Latvijai varbūt būs iespēja izārstēties no krīzes :-)

#19 staylez 2009-08-06 20:19:36

>>#14 Tu noteikumus esi kādreiz vispār lasījis? Tu vari braukt ar savu maksimālo atļauto, bet tu nekādā veidā nedrīksti traucēt kādam tevi apdzīt, vienalga cik ātri viņš brauc, viņa ātrums nav tavā ziņā. Būs policija, viņu arī sodīs par to, bet tu neesi tiesīgs pat aizrādīt.

#20 Andris 2009-08-06 20:45:19

Tas tik bija piemērs. Pats braucu atkarībā no situācijas- ja neviena nav uz ceļa, tad ātrums ir no 110-120 km/h Ja ceļš pārāk līkumots un sen neesmu braucis pa šo ceļu vai 1 reizi, tad mēģinu turēties 90-100 km/h robežās. Bet ja sūdīgs ceļš, tad atliek vilkties uz 70 vai lidot uz 140.... jo ar tādu ātrumu bedres nejūt :D
Bet te jau skaidri redzams, ka krāniņu staipītāji tie šoferīši ir (pa lielai daļai), nah skriet uz 140, un tērēt degvielu daudz vairāk, ja var uz 100 un ekonomiski tikt līdz galamērķim? Kur loģika?

#21 wOOt 2009-08-06 20:46:42

Tu šķiet neesi īsti vesels,ja pa LV šausmīgajiem ceļiem tev liekas normāli braukt ar ātrumu 110-130km/h.Un pārējie velkoties,šķiet esi no atsaldēto sugas,cerams,ka tevi dzīvē pārmācīs.

#22 to #6 šoferītis 2009-08-06 21:09:54

Tas pats attiecas uz #14.Iemācieties vispirms normāli braukt un cieņu pret citiem...lohi,dēļ tādiem kā jūs mēs nemaz neesam pelnī`juši labāku situāciju valstī.

#23 k 2009-08-06 21:13:13

Loti atvainojos #14,iepr.komentārs bija domāts #16.

#24 k 2009-08-06 21:15:24

Tiem tipa ātrajiem braucējiem vajag uz Gernany aizlaist, jo tur tak varēs vilkt uz 200 un vairāk pie tam vairākas h no vietas, ja nebūs bail, jo tur avārijas situācijas ir kā kobrā
(seriāls).
Pie tam tur vilkt ātri ir jēga, jo sanāk normālus attālumus veikt nekā šeit pierīgā, kur pārsvarā tie lidotāji lokalizējās.

#25 2009-08-06 21:18:12

#14 Jā diemžēl CSN ir ierakstīts tāds punkts kas aizliedz traucēt apdzīšanas manevru, ko daži atsaldeņi interpretē kā var apdzīt poh kur jo tevi tāpat palaidīs, nesās visiem garām un tad spraucas starp mašīnām cerot uz veiksmīgu iznākumu. PS - nevienam neesmu traucējis veikt apdzīšanas manevru - man nav jābrauc ar vienu riteni pa nomali dēļ dažiem. Un braukšana cieši aizmugurē tikai vedina uz domu uzsist pa bremzēm, jo mazums kāda lapsa var izskriet uz ceļa =). Bet par discances neievērošanu peņai na sebja (esmu lasījis noteikumus) - pēc tam varēsi jāties ar kasko 3 mēnešus un braukāt bez bampera. Ja Tu nevis brauktu ar X5, bet maksātu nodokļus nebūtu nekādas lielķezas.

#26 2009-08-06 21:25:10

nu nu, pirks un stadis utt, labak celu remontos to naudu iegrudusi bootu.
Un vispar celus savedusi kartiba, citadi atbrauc arzemnieks no vecxas eirpoas un ir soka ka mes veel visi dzivi esam, un noskliusiem neesam, celi bedres, zimes sausmas, menti pa krumiem utt...
Un tiesam nepamet sajuta ka saliks radarus kur atrak braukt nav bistami, bet vienkarsi viniem grauz ka nauda neiekasejas.

#27 gachs 2009-08-06 21:38:44

ir jau statistiski pieradījies ka šitie mēsli negadījumus nesamazina, bet gluzi otrādi. Ja šoferiem ir jānervozē un jāskatās kur viņi ir un tad vēl jālūr visu laiku spidometrā, īpaši daudz laika braukšanai nepaliek :D kā J. Clarksons teica ''Viņi mūs mēģina nogalināt!'' Un es piekrītu būtu labāk salabojuši ceļus, brauk pa mūsu ceļiem ir tas ko cilvēki no R. valstīm sauc par Offroading!

#28 2009-08-06 23:00:04

Vispār brīnos par dažu šoferīšu aprobežotību. Kas attiecas uz netraucēšanu citeim apdzīt, tad jūs lidotāji, neesat izlasījuši noteikumus līdz galam. Ja es braucu ar atļauto ātrumu es nebremzēju satiksmi, man nav jācenšas palaist (braut pagrāvi gandrīz vai) aiz manis braucošos. Man ir jāpaliž aiz manis braucošie tikai tādā gadījumā, ja es braucu lēnāk par atļauto ātrumu un tādā veidā bremzēju satiksmi.
Jūs ko domājat, ka šoferītiim, kurš tikko ieguvis tiesības ir obligāti jālito, lai tipa netraucētu citiem. Viņam tad pieredzes nemaz nav, lai pie liela \atruma kritiskā situācijā izvairītos no avārijas.
Man personīgi netraucē lidotāji - pats dažu reizi palidoju. Bet visvairāk tracina tie kas speciāli dzen tādās vietās, kus redzamība uz priekšu ir ļoti maza un ja pretim nāk cits auto, tad izrādās pekšņi nav kur likties. Lidojiet, man nav žēl, bet ar noteikumu, ka cieniet arī pretim braucošos - lai viņiem nav jāmūk grāvi. Esmu redzējis, ka dēļ šitādiem gudrīšiem cilvēks iebrauc grāvī, bet lidotājs smiedamies tā arī aizlido.
Nu nav mums braukšanas kultūras.
Piepildīšu, ka es speciāli satiksmi nebremzēju. Ja nevaru vai negribu ātri braukt, tad palaižu tos, kas aiz manis, un ja ir kollonna, tad priekšā uztaisu tādu distanci, lai tam, ka mani apdzen, atgriežotia joslā nebūtu jābremzē.
Un neskatiet šoferi pēc auto, arī ar GOLF II var pabraukt normāli, ja prot braukt,, protams tas nav tik stabils un komfortabls.

#29 Jaunais 2009-08-07 07:53:54

#29
Viedi vārdi

#30 2009-08-07 10:32:19

Pievienojies eLatvijai!
------------------------------------
http://www.erepublik.com/en/referrer/Ronalds

#31 Lv 2009-08-07 10:38:35

29# pareizi. Man patīk mācos autoskolā braucu pārdaugavā pa tādu pašauru ne pārāk pārredzamu ceļu netālu no CSDD stabili 50 līdz 55km/h, bet vienalga vienmēr atradīsies kāds ar X5, mersi vai bembi kuram būs jāspraucas garām arī līkumā un uz bedraina ceļa. Nē man nav iebildumu lai sit savus bleķus paši vainīgi.... stulbums - dabiskā atlase. Tikai ļoti žēl ka bieži vairāk cieš tie kuri ievēro noteikumus.

#32 dēļuks. 2009-08-07 15:10:01

pofig par to, ka brauc ar atļauto ātrumu tur, kur ir viena josla... ok, nemāki, negribi braukt ar plūsmas ātrumu... ok... ok, lai tā būtu... būs garāks, taisnāks posms es tikšu garām, ja, nē, arī pārdzīvošu
bet paskaidrojiet, man atsaldētam neprašam, kāda velna pēc pa divām vai trim joslām diviem vai vairāk jaukumiņiem ir jāvelkās blakus?? vot to gan nesaprotu...
turklāt, ātruma ierobežojumus sen jau vajadzēja pārskatīt... pat "M" braucēji un svētdiennieki pa brīvības ielu ar 50 km/h nebrauc

#33 2009-08-07 16:59:35

Puikas, lieciet savas zīmētās NFS tiesības atpakaļ kabatās, te runa ir par reālo dzīvi. Visi tādi gudri gonščegi, ka bail.

#34 nihilsts 2009-08-08 12:54:11

Tas drošais ātrums jau ir tāda mainīga lieta.
Jūrmalas šoseja saulainā vasaras dienā ir izbraucama ar 160 km/h - nav ne zvēru, ne bedres, saķere laba, līkumi lēzeni, tikai dažas blondīnes 3. joslā. :) Bet pa Kurzemes grants ceļiem ziemā atļautais 90 km/h ir bīstams ātrums, kaut arī atļauts - bedres, asi līkumi, ledus uz ceļa.
Šobrīd pārvietojamie fotoradari reti tiek likti bīstamās vietās - biežāk tādās vietās un laikā, kur atļautais ātrums šķiet vnk neloģiski zems. Tādēļ mani māc šaubas, ka stacionārie f-radari tiks izvietoti loģiskāk. :(

#35 rws 2009-08-08 13:11:58

Laikā, kad ir svarīgi saglabāt darbavietas un saglabāt nodokļu plūsmu, valsts izvēlās cilvēkus aizstāt ar tehniskām ierīcēm. Tas ir labi vispārīgas modernizācijas ziņā, taču galīgi nepareizs lēmums krīzes laikā.

#36 Mārcis 2009-08-09 01:59:39

Piekrītu tiem kas te ņaud par tiem kas braucu uz 80 un kur ir 2 braukšnas joslas kartā virzienā tādiem vajag izbraukt priekšā un pa nažiem un kādu laiku pavilkties priekšā ar 70 tad redzēs ko tieks, tie kas brauc uz 80 tiem ir bail braukt vai ar auto lielāku ārtumu nevar uzņemt, nu es nezinu cik sliktam ceļam ir jābūt lai brauktu uz 70 (ja runa iet par asvalfu)

#37 2009-08-09 20:53:30

nu citur tiem hlamiem uzkarina vecu riepu, pielej ar benziinu un aizdedzina, viens briivs celja posms

savaadaak avaarijas buus veel vairaak, jo visi to vien dariis kaa luurees spidometros un neko vairaak neredzees, Anglijaa fotoradari uz katra stuura, bet nez kapeec jeega nekaada

#38 DeeCee 2009-08-11 15:13:48

Cilvēkam ir jābūt stulbam vai pilnīgam iesācējam lai nevarētu bez skatīšanās noteikt pats savas mašīnas braukšanas ātrumu.
Par to dedzināšanu....vecīt,ja vēlies pēc tam ''sēdēt'' vai dārgi''piķot'',tad tik uz priekšu!

#39 ..... 2009-08-12 02:14:11

Wispirms lai sataisa ceļus! Uzlej asfaltu un jau pec gada ir rises, wacija par tadu hujnu , nemtu sos prieksa ka mazus ezus!!!

#40 black 2009-08-12 21:27:36

nu jau 4 fotoradari izmaksāja 140 tūkstošus latu, kādi 100 200 tūkstoši, parēķinot sanāk 3,5 miljoni Ls Vot tas ir kautkas!!!

#41 Šmakars 2009-08-13 12:21:26

ceram,s ka bus ka normalas valstis - pirms radara bus bridinosha zime, ka izvietos radars

#42 2009-08-17 11:41:08

Pie pakaļas kas maksās-bračka ar 2 bildītes dabūja un liek virsū. Tas s.da radars tik un tā krūmos stāv. Tam čalim ar pistoli no D-Pils atkal būs ko darīt :) :)
Ja nevar un nebrauc satiksmē 100-110 tad tevi tak noēd bez sāls un econom ar nekādas.To jau nu vajadzētu saprast. Man pašam quattro 2.3 turbo- Es pat gribot uz 90 nevaru noturēt :) Un nemaz negribu :)

#43 brodjaga27 2009-08-27 17:14:54

aatrumu izjuut tie kam ir vecas grabazhas, braucot ar S500 tu pavisam noteikti nesapratiisi kaads ir tavs aatrums : 90 vai 130!
braucot ar normaaliem auto neviens celjsh nesagaadaa nekaadas probleemas braukt virs 100 km/h pat ziemā.
juus tak nevarat zinaat kaads ir cilveekam steigshanaas iemesls, maate mirst, sieva dzemdee, kaadam kaada nelaime vai tamliidziigi!

#44 2009-09-03 17:11:18

TG/ AM

#45 2009-09-27 00:07:30

Мы постарались собрать в этом разделе самые эффективные диеты. У нас Вы сможете подобрать диету максимально подходящую Вам. Все диеты имеют подробное описание. Если у Вас есть свой рецепт эффективной диеты, то Вы можете прислать описание Вашей диеты и мы опубликуем ее. Если вы хотите поделиться Вашей диетой заходите сюда
Сейчас известно довольно много диет. Время от времени появляются новые. Мы постарались собрать все диеты, что бы Вы могли выбрать ту диету которая Вам больше подходит. В нашем каталоге диет Вы можете найти более 200 диет. Но помните, что похудение- это средство, а цель- это здоровье! И в этом вам поможет правильное питание.

Вот только некоторые из них:

как быстро и легко похудеть
люди помогите похудеть
как похудеть с помощью клизмы
личный опыт похудения
похудеть чтобы забеременеть


и еще одна:

http://bit.ly/97h2kk - желчный пузырь диета

#46 Michaaeella 2010-04-22 11:31:47

http://mewt.my3gb.com/telefony-prostitutok-tveri.html - Телефоны проституток твери
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-vip-krasnoyarska.html - Проститутки вип красноярска
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-vyezd-lubercy.html - Проститутки выезд люберцы
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-vyezd-himki.html - Проститутки выезд химки
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-dnepropetrovska-ankety.html - Проститутки днепропетровска анкеты
http://mewt.my3gb.com/zakazat-prostitutku-v-voronezhe.html - Заказать проститутку в воронеже
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-shluhi-krasnodara.html - Проститутки шлюхи краснодара
http://mewt.my3gb.com/dosug-prostitutki-shluhi-putany.html - Досуг проститутки шлюхи путаны
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-ukraina-harkov.html - Проститутки украина харьков
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-odessa-ukraina.html - Проститутки одесса украина
http://mewt.my3gb.com/sayt-prostitutok-krasnodara.html - Сайт проституток краснодара
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-massazhnye-salony.html - Проститутки массажные салоны
http://mewt.my3gb.com/uslugi-semeynoy-pare-prostitutki.html - Услуги семейной паре проститутки
http://mewt.my3gb.com/kto-polzuetsya-uslugami-prostitutok.html - Кто пользуется услугами проституток
http://mewt.my3gb.com/rabota-za-granicey-prostitutkoy.html - Работа за границей проституткой
http://mewt.my3gb.com/tayland-otzyvy-prostitutki.html - Тайланд отзывы проститутки
http://mewt.my3gb.com/molodye-r-chas-prostitutka.html - молодые р час проститутка
http://mewt.my3gb.com/anglosaksonskaya-belaya-prostitutka.html - Англосаксонская белая проститутка
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-metro-sviblovo.html - Проститутки метро свиблово
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-metro-sokolniki.html - Проститутки метро сокольники
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-metro-krylatskoe.html - Проститутки метро крылатское
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-michurinskiy-prospekt.html - Проститутки мичуринский проспект
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-kamen-na-obi.html - Проститутки камень на оби
http://mewt.my3gb.com/molodye-po-vyzovu-kurgan.html - молодые по вызову курган
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-moskvy-za-50.html - Проститутки москвы за 50
http://mewt.my3gb.com/devushki-po-vyzovu-prostitutki-moskva.html - Девушки по вызову проститутки москва
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-moskva-medvedkovo.html - Проститутки москва медведково
http://mewt.my3gb.com/deshevye-prostitutki-moskvy-i-oblasti.html - Дешевые проститутки москвы и области
http://mewt.my3gb.com/ekzoticheskie-prostitutki-moskvy.html - Экзотические проститутки москвы
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-goroda-moskvy-vyezd.html - Проститутки города москвы выезд
http://mewt.my3gb.com/baza-prostitutok-moskvy.html - База проституток москвы
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-moskvy-starshe-50-let.html - Проститутки москвы старше 50 лет
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-moskvy-marina.html - Проститутки москвы марина
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-devushki-intim-moskva.html - Проститутки девушки интим москва
http://mewt.my3gb.com/super-prostitutki-moskvy.html - Супер проститутки москвы
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-piter-gospozha.html - Проститутки питер госпожа
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-goroda-pitera.html - Проститутки города питера
http://mewt.my3gb.com/foto-molodye-letnih-prostitutok.html - Фото молодые летних проституток
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-foto-modeli.html - Проститутки фото модели
http://mewt.my3gb.com/porno-foto-amerikanskih-molodyh-prostitutok.html - Порно фото американских молодых проституток
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-tashkenta-foto.html - Проститутки ташкента фото
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-reutov.html - Проститутки г реутов
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-lvov.html - Проститутки г львов
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-novyy-urengoy.html - Проститутки г новый уренгой
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-belaya-cerkov.html - Проститутки г белая церковь
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-vitebska.html - Проститутки г витебска
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-novomoskovska.html - Проститутки г новомосковска
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-ust-kamenogorska.html - Проститутки г усть каменогорска
http://mewt.my3gb.com/prostitutki-g-lobnya.html - Проститутки г лобня
http://mewt.my3gb.com/g-kamyshin-prostitutki.html - Г камышин проститутки

#47 JosephMalcovic 2010-05-01 11:01:55

Видел была темка на boot.lv , там человек спрашивал про литые диски с сайта wheel.lv
Куда дели тему не знаю вот и отписался тут. Сам у них покупал, привезли именно то, что заказывал ( а не как у других бывает)
Вот теперь довольный катаюсь на новых http://www.ipost.lv/images/1/qjqE8HW.jpg

#48 FMWeldon 2010-05-17 19:19:46

Видел была темка на boot.lv , там человек спрашивал про литые диски с сайта wheel.lv
Куда дели тему не знаю вот и отписался тут. Сам у них покупал, привезли именно то, что заказывал ( а не как у других бывает)
Вот теперь довольный катаюсь на новых http://www.ipost.lv/images/1/qjqE8HW.jpg

#49 FMWeldon 2010-05-17 19:20:50

Видел была темка на boot.lv , там человек спрашивал про литые диски с сайта wheel.lv
Куда дели тему не знаю вот и отписался тут. Сам у них покупал, привезли именно то, что заказывал ( а не как у других бывает)
Вот теперь довольный катаюсь на новых http://www.ipost.lv/images/1/qjqE8HW.jpg

#50 FMWeldon 2010-05-17 19:21:10

Видел была темка на boot.lv , там человек спрашивал про литые диски с сайта wheel.lv
Куда дели тему не знаю вот и отписался тут. Сам у них покупал, привезли именно то, что заказывал ( а не как у других бывает)
Вот теперь довольный катаюсь на новых http://www.ipost.lv/images/1/qjqE8HW.jpg

#51 FMWeldon 2010-05-17 19:21:27

Видел была темка на boot.lv , там человек спрашивал про литые диски с сайта wheel.lv
Куда дели тему не знаю вот и отписался тут. Сам у них покупал, привезли именно то, что заказывал ( а не как у других бывает)
Вот теперь довольный катаюсь на новых http://www.ipost.lv/images/1/qjqE8HW.jpg

#52 FMWeldon 2010-05-17 20:43:58

Get Inquiry for beach metal plaques and Signs Metal, we are signage supplier for message signs also Illuminated Signs can catch your store sign need. Obviously Led Letters and led flashlights are also good since we are familiar with many led manufacturing who produce Metal Letter with cut letter.

Leuchtwerbung sind led werbung, Sie interessieren sich f¨¹r neonreklame, aussenwerbung oder Leuchtreklame.

#53 metalsignvl 2010-06-10 16:04:16

dlhgeyhgozszpxz http://pxdwfppmbvuavmy.com [url=http://ojpotjzxjpbzkek.com]rjvyqzqybiocmcx[/url]

#54 gqghfayaqj 2010-06-13 21:47:51

Vārds vai “Segvārds” *
E-pasta adrese
Lai pievienotu komentāru, ieraksti apstiprināšanas atslēgvārdu  " quattro "  

izvietošanas informācija